FII STUDENTUL VIITORULUI
Alege Animație, Game Design sau Multimedia și devino regizor de spoturi, Game designer sau 2D/3D animator. Rămâne doar să te decizi ce îți place mai mult: partea tehnică sau artistică?
Ce te așteaptă concret din septembrie?
Vei învăța să creezi jocuri, animație, să concepi și desenezi personaje, să faci podcast, filme și alte minuni.
3 specialități, cu 6 - programe de licență noi
UTM (design, concept și tehnică), USM (producție și programare), Ion Creangă (concept și creație).
3 universități de stat
Oameni care lucrează sau conduc agenții de publicitate/animație și case de film/video, inclusiv în străinătate.
Mentori de nota 10
Avem Сentre de Excelență la universități: USM - Mediacor, UTM - Tekwill, ZIPHOUSE, UPSC - Clasa Viitorului, AMTAP - Artcor.
Cunoștințe practice
Ești liber/ă să selectezi din oferta noastră direcția tehnică, artistică sau conceptuală. Un fel de real, umanist și arte.
Trei direcții la alegere
Vei putea lucra de oriunde în lume. Important să ai laptop, conexiune Internet și, desigur, cunoștințele necesare.
Angajatori din toată lumea
Descoperă Profesiile Viitorului: Află ce meserii te așteaptă!
Ce este Game Design?
Ce presupune Multimedia?
Unde poti studia Animația?
Așa învață Studenții Viitorului
Iată specialitățile noi
Animație
Game Design
Multimedia
Facultatea Design
Specialitate: Game Design | UTM
Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării
Specialitate: Producție Multimedia | UsM
După absolvire, vei putea deveni:
După absolvire, vei putea deveni:
După absolvire, vei putea deveni:
2D animator, 3D animator, Background artist, Character animator, Clean-up Artist, Digital ink and paint artist, Image editor, Key frame animator, Layout artist, Lighting artist, Modeler, Rendering artist, Rigging artist, Storyboard artist, Texture artist
Producător, Marketing manager, Manager de comunități, Gameplay designer, UX/UI designer, Level designer, Programator de rețele, VR/AR programator, AI programator, Inginer de instrumente, Programator de fizica jocurilor, Artist de concept, Artist modelare 3D, Animator, Designer de efecte speciale, Artist tehnic, Programator grafic, Programator-animator
Producător TV, Producător seriale, Producător film documentar, Regizor de sunet, Designer grafic, Motion designer, Editor de imagine, Scenarist, Colorist, Dubbing mixer
Facultatea Arte Plastice și Design
Specialitate: Animație | UPSC
Facultatea Arte Plastice și Design
Specialitate: Game Design | UPSC
FACULTATEA MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ
Specialitate: Game Design | Usm
Facultatea Design
Specialitate: Animație | UTM
De ce merită să alegi Profesiile viitorului? Pentru că…
Future Professions Students:
What they learned in the first year of college
Diana - Multimedia, USM
David - Game Design, UTM
Tine - Animație, UPSC
Te așteptăm la Forumul Profesiile Viitorului.
Iată ediția precedentă
Ce vei învăța, concret, dacă alegi #ProfesiileViitorului?
Animație
Game Design
Multimedia
Gândire și scriere creativă
Bazele designului
Inginerie audio
Podcasting
Psihologia jocurilor
Design interactiv
Bazele producției de sunet
Genuri și formate video
Elemente de narațiune
Modelare 3D
Game Design (Atelier)
Proiectare de interfețe pentru medii interactive
Game Business & Monetisation
Arhitectura Jocurilor
UX wireframes
Social media
Typesetting
3D modeling
Adobe Creative Suite
Cinema 4D
Maya/Motion graphics
Prototyping
Interaction design
Dacă ai nevoie de un reminder înainte de admitere,
lasă mai jos adresa de email și noi te anunțăm
Partenerii programului
„Profesiile Viitorului” este un program dezvoltat de Asociația Companiilor de Creație din Moldova (COR) și Proiectul Tehnologiile Viitorului, în parteneriat cu Mediacor - Centru de producții și tehnologii pentru industriile de Film, Gaming și New Media, cu suportul financiar al USAID Moldova, Suedia și Marea Britanie. Parteneri academici: Ministerul Educației al Republicii Moldova, Ministerul Culturii al Republicii Moldova, Universitatea de Stat din Moldova, Universitatea Tehnică din Moldova,
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”. Partener: Fundația Moldcell.